دنیا کے لیے چین کی بڑھتی ہوئی نئی صارفی منڈی سے ابھرنے والے مواقع
ہر سال یکم مئی ، لیبر ڈے کے موقع پر چینی شہریوں کو پانچ روزہ تعطیلات ہوتی ہیں ، جسے عام طور پر "مختصر طویل تعطیلات” کے نام سے جانا جاتا ہے۔ یہ موقع سالانہ اعتبار سے چین کی صارفی منڈی میں انتہائی عروج کے ادوار میں سے ایک ہے. چین کے نئے ترقیاتی نمونے میں، کھپت معاشی ترقی کے لئے بنیادی محرک قوت ہے، اور نئی کھپت صارفین کی طلب کو بڑھانے کے لئے ایک اہم قوت ہے۔
چین کے اعلیٰ ترین رہنما شی جن پھنگ کی قیادت میں "نئے ترقیاتی نمونے” میں، صارفین کی طلب میں اضافہ معاشی ترقی کو فروغ دینے کے لئے اسٹریٹجک بنیاد ہے، لیکن یہ نہ صرف روایتی معنوں میں خوردہ صنعت کے لئے کھپت کی طلب کا حوالہ دیتا ہے، بلکہ صارفین کی نئی طلب پیدا کرنے کے لئے جدت طرازی پر مبنی، اعلیٰ معیار کی رسد کے استعمال اور ایک مضبوط نئی صارف مارکیٹ کی تشکیل کے لئے انفارمیشن ٹیکنالوجی کی نئی نسل پر مبنی ابھرتی ہوئی صنعتوں کے استعمال کو بھی فروغ دیتا ہے. ڈیجیٹل کھپت، ذاتی طور پر اپنی من پسند کھپت، تجرباتی کھپت اور دیگر نئی قسم کی کھپت اس مرحلے پر چین کی کھپت کی ترقی کے لئے اہم محرک قوتیں ہیں، جو کھپت کے نئے نمونوں کی قیادت کرتی ہیں اور نئے معاشی ترقی کے عوامل کو چلاتی ہیں۔
نئی کھپت کے لئے مارکیٹ کتنی بڑی ہے؟ مثال کے طور پر نئی توانائی کی گاڑیوں کو لے لیں، اس وقت، چین میں فروخت ہونے والی ہر 10 نئی گاڑیوں میں سے چار نئی توانائی کی گاڑیاں ہیں، اور یہ تناسب بدستور بڑھ رہا ہے.
چین دنیا کی دوسری سب سے بڑی کنزیومر مارکیٹ اور دنیا میں مصنوعات کی سب سے بڑی تجارتی مارکیٹ ہے۔ صارفین کی بڑھتی ہوئی طلب، خاص طور پر نئے صارفین کی طلب، چین کی اقتصادی ترقی کی محرک قوت ہے، اور دنیا کے لئے، چین کی بڑھتی ہوئی نئی صارفی منڈی کا مطلب لامحدود کاروباری مواقع ہیں۔